Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 augusti 2013

:)

Av Camilla - 7 augusti 2013 14:38

Yes det blev tårta idag. Svärfar kom förbi med tårta och kakor, och det va riktigt gott!
Nu är dom ute och leker, jag sitter i soffan och lilleman sover.

Av Camilla - 7 augusti 2013 12:16

Halva dagen har gått.. Nu ska man bara få resten att gå.

Efter en mindre bra natt då lilleman haft magont och ätit 7 ggr är jag trött.
Och är man trött har man ingen ork, är socker sugen hela dagen och lätt irriterad :(

Jag och små pojkarna kom iaf iväg på en promenad halv 7 imorse, så lite motion har jag fått.
Vi har nyss ätit lunch och väntar på att lilleman ska vakna. Sen ska vi iväg en snabbis.

Alfons som hade namnsdag igår har beställt tårta, så det ska vi nog ordna :) vem säger nej till en god tårta?!:)

Nu är det dax att göra oss iordning.
Ha en trevlig em!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards