Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Camilla - 10 augusti 2013 21:31

Då är det kväll igen och snart dax att sova.
Jag gillar att lägga mig i tid så man är någorlunda pigg när man vaknar eller blir väckt :) Även innan vi fick barn så la jag mig senast kl 22, så att jag skulle va pigg när kl ringde innan jobbet.

Och eftersom att jag vet att barnen vaknar allt från kl 5-7 så är det likabra att sova i tid, framförallt när jag inte vet hur mycket Alvin väcker mig på natten. Sömn är ett stort plus för att va glad och orkar aktivera 4 små troll <3

Dagen har varit bra. Vi gjorde oss klara imorse och åkte till ett lekland lagom tills dom öppnade kl 10.
Vi lekte i några timmar, innan vi avslutade med lunch på donken.
Nu har jag hittat något som jag vill och kan äta, kyckling och pesto sallad, mums säger jag bara. Borde dock ha skippat bröden, men det kunde jag inte stå emot idag.

Sen va R iväg med stora pojkarna och kollade fotboll, medan jag och dom andra va på promenad, handla lite och tog det lugnt hemma.

Tänk att våran prinsessa tappade sin första tand idag <3 jag tror jag va lika spänd som henne och vad glada vi blev när den lossnade, vi hoppade och skratta som små tokar :)
Och nu har tandfen varit hos henne.

Sov gott mina vänner.

Av Camilla - 10 augusti 2013 07:31

Godmorgon, blev väckt kl 7 idag vilket aldrig händer annars. Men det är bara att tacka och ta emot :)
Morgon kaffet står på bordet, K ser på "tom och Jerry" och lilleman ålar runt på golvet. Dom två andra sover ff.

Hoppas på en bra dag idag.
Tycker det är dax för sol och värme nu, så vi kan åka och bada igen.

Ha en bra dag :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards