Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Camilla - 31 augusti 2013 21:04

Just nu vill jag bara skriva av mig om allt skit, ja massa jävla skit.
Saker jag är less på, hur faktiskt folk egentligen beter sig osv, MEN jag låter bli att skriva om det.
Saker jag fått höra, som jag blir så ledsen av.

Jag har så mycket känslor i kroppen nu som jag inte vet hur jag ska hantera.

Ibland är man själv fast man egentligen inte är det.
Tänker man efter så ska det inte vara så.

Tänker på dig, du har gått igenom något fruktansvärt, varit död i 10 min innan dom fick igång dig, aorta som brustit och operationer. Du är trots allt min riktiga pappa. Hoppas du är så stark nu, som du alltid varit förut.

Nu ska jag sova så jag kan va en pigg och någorlunda glad mamma imorgon.
Ni är mitt allt och kommer alltid vara <3

Av Camilla - 31 augusti 2013 10:07

Usch det här med att vänta är inte min grej :(
Fick ett jobbigt samtal från syster igår..
Har man små barn är det svårt att bara lämna och åka.

Nu väntar jag på att min syster ska ringa så vi syskon kan planera träff, kanske inte det roligaste att träffas på ett sjukhus :(

Nu får vi vänta och se vad som händer..

Alltid ska det hända något tråkigt/jobbigt :(

Ta hand om varandra <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards