Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Camilla - 20 augusti 2013 19:43

Nu har jag fått svar ang allergi proverna jag tog. Läkaren skulle antingen ringa om jag va i behov av medicin eller skicka hem papper..

Idag på em ringde hon, kraftig allergi mot kvalster :( jaha det va ju jävligt kul!!
Dax att städa ännu mer nu då. Jag städar ju jämt :(
Men det räcker tydligen inte. Kommer ju städa ihjäl mig nu.

Hur ofta ska man behöva byta lakan osv? Tycker jag gör det ofta (1 gång i v) dammsuger och dammar gör jag varje dag mer eller mindre.

Så efter 26 år som allergifri är det nu dax att börja äta medicin dagligen, och jag som verkligen ogillar mediciner :(
Men det är ju förklaringen till mina ögon, näsa och lite energi.

Nu vill jag bara veta vad Kevins prover visat imorgon. Kan vi äntligen få en förklaring?!
Det visar sig.

Nu ska jag ta mig ett glad pepsi Max och slappa i soffan.

Av Camilla - 20 augusti 2013 06:05

En tidig morgon med lilleman.
Men det är mysigt att få dricka kaffe i lugn och ro och bara ägna sig åt honom, innan alla andra små busar vaknar <3

Prinsessan tappade tand nr 2 igår kväll :) Tänk vad stor hon blivit.
Igår va det första dagen på förskoleklassen, det fick bra och jag va med en stund för att sen möta henne när dom gick ut :)
Min fina tjej <3

Ssk ringde igår ang Kevin, men inga svar på något test än.
Han är ff på permis här hemma då febern försvann trots högre infektionsvärden.
Blir att åka tillbaka imorgon och träffa en läkare.
Kan dom inte hitta nån förklaring på det här nu?

Varför ska vissa saker vara så svåra och jobbiga?

Ha en fin dag och ta hand om varandra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards