Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Camilla - 14 augusti 2013 19:57

Får man sova nu?:) jag låter säkert som en gammal tant, men får man inte sova ordentligt på nätterna och upp kl 5, busar med 4 barn hela dagen och fixar med allt så är man ju helt slut kl 20.
Det blir bättre och jag klagar inte, förutom på kvällen när min ork är slut.

Haft en riktigt bra dag idag. Vi va iväg och handla lite efter frukost, sen gick vi ner till A och hennes 4 barn :)
Så kul att det finns fler med många barn, som verkligen vet hur underbart det kan vara vissa dagar med alla barn ;) Och hur lång tid det kan ta att ta sig någonstans, hur snabbt verkligen allt kan gå fel haha.

Det va väldigt trevligt, vi åt hamburgare, fika och prata massa :)
Min kära man va säkert överlycklig när han fick spela FIFA med hennes äldsta son ;)

Efter några timmar gick vi hem och gjorde pizza. Nu sover alla barn och jag gör säkert också det ;)

Våra "nya" grannar går mig bara mer och mer på nerverna!
Skötsamma va? Skulle inte tro det.
Är sånt jävla liv varje kväll. Sitter på balkongen sent och för massa liv, barnen verkar aldrig sova? Utan springer och skriker kl 23 väldigt ofta. Dom ska ju gå i skolan, borde dom inte sova lite då?!
Sen att dom askar på våran uteplats och kastar papper från ciggpaket på vår balkong är så respektlöst!
Dom har inte ens köpt lägenheten!! Fan vad less jag är på alla olika som bor där!

Sov gott mina vänner!:)

?!

Av Camilla - 14 augusti 2013 06:12

Godmorgon, ännu en natt med lite sömn, så idag ser jag ut som en sliten mami ;)
Idag blir det att sminka bort tröttheten lite, om bara dessa jävla ögon kunde sluta klia?!

Jag blir galen, i 1,5 månad har det kliat och svidit i ögon och näsan kliat så jag nyst massa.
Trodde först det va pollen, så köpte ögondroppar, men dom hjälper inte alls så bra.
Igår fick jag nog och gick till akka, så nu är blodprover för allergi taget.
Börjar misstänka våra katter nu..
Men varför blir jag allergisk efter 26 år?!
Aja nu vill jg bara ha reda på VAD jg är allergisk mot.

Min man skrev ett bra och fint sms till mig igår när jag somnat.
Det är tur att jag har en sån fin man och fina barn <3

Nu har jag funderat länge på vad jag vill bli när jag blir stor?!
Först va jag inne på PT, men finns det bra jobb då? Mån-fre med vanliga tider? Skulle inte tro det..
Det är verkligen något jag måste fundera vidare på :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på att mina tre stora barn ska vakna ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards