Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Camilla - 25 augusti 2013 20:47

Ligger nu i soffan efter en skön dusch.
Mina små pojkar somnade tidigt idag, Alvin höll sig vaken längst :)
Han har kommit på att man kan ställa sig mot saker nu, så nu får man passa så han inte slår sig.

Prinsessan sover hos mamma inatt, hon har verkligen längtat efter sin mormor den här helgen.

Idag hade jag, Nicole och Alvin en dag för oss, eller halvdag då dom andra va på träning :)
Vi har gått promenad, rensat några tusen pärlor och bara myst.
Alvin sov hela 2 timmar, så jag och N kunde ha egentid bara vi :)

Sen va vi i skolan och lekte, snurrade och spelade fotboll innan vi gick hem och lagade kycklingburgare :)

En riktigt bra helg har vi haft.

Sov gott, det hoppas jag att jag får :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards