Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Camilla - 9 augusti 2013 21:22

Alltså det här med strumpor, varför är det ett måste? Jag tycker verkligen inte om att gå utan strumpor här hemma, eller hos andra med för den delen.. Men sitter jag i soffan eller i sängen måste jag ta av dom.
Försöker Komma på om jag alltid varit sån, men kan inte minnas riktigt.

Dagen idag.

Jag och barnen tog oss en promenad i regnet på fm, sen varit ute lite, va ner till c med N. Inget nytt, inget spännande.
Konstigt väder idag då det först regnat för att sen bli soligt.

Bra avslut på kvällen. Lilleman somna först, sen la jag faktiskt Alfons för att det är så mysigt, läste en bok för N, som är så orolig över sin jätte lösa tand. Hon vill ju helst inte svälja den :/
K valde att se på tv till kl 20, blir då ingen läsning utan puss och kram och godnatt.

Nu ligger jag i sängen med tusen tankar om allt.
Det är inte bra att tänka så mycket.

Förresten så har jag fått höra att är man mycket sötsugen som jag väldigt ofta är, har man lätt att bli alkis?
Måste bli av med suget efter sött, men det kommet oftast om jag sovit väldigt dåligt eller inte ätit så mycket på fm.
Så nu hoppas jag på en bra natt med mycket sömn :)

Puss och godnatt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards