Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Camilla - 27 augusti 2013 21:10

Ibland har man så mkt tankar om jobbiga saker.
Är det dax nu? Eller när vet man när det är dax för saker?
När är det nog?
Aja time Will tell..

Jag och barnen har haft en bra kväll.
Alla åt bra, duschade och fil äta nybakt bröd till bompa.
N och jag hade en mysig stund när alla andra somnat, vilket brukar bli allt vanligare <3
Just nu har hon så mycket tankar min lilla prinsessa. Är glad att vi fått så mkt egentid den sista tiden.

Ligger i sängen och lyssnar på alla grannar. Skönt att kunna ligga här utan att bry sig om annat.
Jag har nog blivit rätt bekväm av mig när det gäller vissa saker, men så blir det.

Snart vill jag veta svaret.

Godnatt och dröm sött.

Av Camilla - 27 augusti 2013 10:27

Hade ju återbesök på vc idag pga min allergi, är i behov av medicin dagligen tydligen då allergin kan sätta sig på andningen, men dessvärre finns det INGEN medicin man kan ta när man ammar.. Kunde hon inte bara sagt det i telefon?
Nackdelen med att träffa läkare som är dåliga på svenska och knappt förstår va man säger.. Så jag får helt enkelt vänta.


Ska snart möta min mamma och luncha. Prata lite om helgen kanske :)

Glöm inte att ta hand om varandra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards