Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 14 maj 2014

Skrik.:(

Av Camilla - 14 maj 2014 07:53

Gick inte alls bra att lämna på öppningsavd idag, han klängde sig fast och började gallskrika redan innan jag lämnade över till fröken.
Jag pussade barnen och vinkade hejda, gick och ställde mig bakom ett hörn för att lyssna om lilleman lugnade sig.
Stod där säkert i 10 min och när jag gick va det tyst.

Varför kan man inte ha något val? Pengar styr fan allt!
Och just nu önskar jag att jag vann några miljoner, för det skulle verkligen behövas!

Så vad gör man när man är helt ledig?
Vill inte börja jobba nu innan han vant sig helt på dagis och att bli lämnad så tidigt. Och när jag väl jobbar kommer det va ännu tidigare :/

Nu har jag ätit frukost och ska försöka ta mig till gymmet, är iofs inte alls sugen..

Ta hand om er.

 
 
Me & My 6 Baby Dolls

Me & My 6 Baby Dolls

14 maj 2014 17:05

Vi träffas gärna! :)

Usch va jobbigt med såna lämningar :( Håll ut, det blir bättre.

Va duktig du är på gymmet! Önskar att jag också fick motivation till att träna... snart så... ;)

http://mybabydolls.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards