Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Camilla - 2 februari 2014 19:53

Godkväll.
Eftermiddagen har varit lugn, som jag trodde förut :)
Vi tog oss ut i snön efter lunch och lekte en stund, efter 40 min va vi jätte blöta och barnen ville in.
Hade det inte varit för regnet hade vi varit ute längre.

Sen kom Kevins kompis hit och lekte.
Alfons har blivit sjuk nu med :/ hoppas han kryar på sig till imorgon.

Nu ska jag decka på soffan, det bästa avslutet på dagen :)
Hoppas på vanliga rutiner imorgon.

Kram och godnatt

Av Camilla - 2 februari 2014 10:08

Klockan är 10 och vi (eller jag) mest har städat sen halv 8.
Det gäller att ta tag i saker när man väl har ork och energi :)
Dammat, plockat, skrubbat väggen bakom badkaret och tvättat..

Nu har jag ätit nudlar igen ;)
Ska försöka vila lite på soffan en stund innan lilleman vaknar.

Igår hade vi en mysig dag.
Tog det lugnt på förmiddagen, mötte sen Rickard och Kevin efter fotbollen och åt lunch, sen vidare till lekvegas.
Och nu är det ju varmt där inne, för varmt :/ varför kan dom inte ha något mittemellan?
Antingen svinkallt eller jätte varmt.
Men kul hade vi iaf :)

Idag blir det bara att ta det lugnt, har ingen lust att gå ut i det här vädret faktiskt, men jag hinner ju ändra mig :)

Sitter och tittar på hulken och spindelmannen som skurar golvet nu! Vilka hjälpredor <3

Ovido - Quiz & Flashcards