Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Camilla - 28 februari 2014 20:43

Dagen började iaf bra med träning.
Sen har jag mest lust att glömma bort den här dagen.
Fy vad klantig jag varit idag, allt har gått fel.
Jag har tappat saker, skurit mig, missat tider osv..
En mindre bra dag helt enkelt.

Vi hade iaf en mysig stund här ute på gården, barnen blåste såpbubblor och jagade dom :)
Det behövde jag efter allt mindre bra idag.
Nu sover äntligen alla barn, jag är så sjukt trött efter tidig morgon och hur dagen varit.

Snälla låt alla barn få va friska imorgon <3
Man blir trött av att vara orolig också :/
Hoppas ni haft en bättre dag än mig?:)

Nu ska jag ligga kvar här i soffan och bara ta det lugnt!
Sov gott :)

Av Camilla - 28 februari 2014 13:23

Det blir inte alltid som man tänkt.

Började morgonen med kaffe kl 5, då Lill plutt ville upp.
Mamma kom hit kl 6 och passa pojkarna, själv åkte jag till sats och körde ett ryggpass!:)

Jag och små pojkarna har bara tagit det lugnt idag.
Städat och tvättat som vanligt.

Prinsessan kommer snart!:)
Hoppas hon mår bättre <3

Nu ska jag dricka kaffe och se på filmen som Alfons valt.

Ha en bra fredag, det hoppas jag att vi får :)

Ovido - Quiz & Flashcards