Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Camilla - 8 februari 2014 20:54

Har ni varit på godisbolaget?
Det va vi för första gången idag, jisses vad mycket godis.
Och för barnen va det en riktig upplevelse :) tänk vad lite som gör dom så nöjda och glada ibland?;)

Barnen fick en varsin hink att fylla, och det är ju alltid roligare att få plocka själv.
Dyrt blev det, men klart värt det :)
Och godiset kommer räcka till nästa vecka med.

Nu har jag precis sett melodifestivalen.. Va väl helt ok bidrag. Ingen jag fastnade för sådär ordentligt, lyssnade inte så jätte noga heller.
Vad tyckte ni?

Nu ska jag fortsätta tänka på positiva saker!:)

Bye bye!

Av Camilla - 8 februari 2014 19:55

Ibland är det bättre att va tyst, men ibland måste man få prata av sig med någon?
Helst någon som mest lyssnar på mitt tjat om saker och inte ska försöka sig på lösningar som inte går?

Känner mig så jävla ledsen just nu.
Önskar jag kunde stänga av mina känslor ibland.

Önskar att någon kunde ge mig ett bra svar?

Ibland är allt bra kämpigt med vissa saker.
Tänk vad fort humöret kan ändras :(

Vad ska jag göra?

Kram och godnatt

Av Camilla - 8 februari 2014 10:50

Sitter i bilen och väntar på Rickard och 3 barn som är på fotbollsträning.

Vissa låtar får mig att tänka extra mycket på saker och människor.

Jag är mer säker nu än förut vad gäller en sak. :)
Känns skönt.

Längtar tills nästa vecka är slut.

Nu är det min tur att få börja leva lite.
Så vart är bästa stället att träna på? :)

Önskar jag va med på kryssningen till Tallinn nu.

Älskar min mamma och barnen så mycket <3
Ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards