Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Camilla - 26 februari 2014 22:08

Nu är det dags att sova efter en lång dag.
Efter hämtning på dagis badade alla barn, sen städade vi pojkarnas rum och pojkarna dammsög och bäddade iordning bäddsoffan så deras farmor kan sova någonstans :)

Gjorde middagen och fixade det mesta inför kvällen.
Svärmor kom och tog över, jag och Rickard åkte en sväng till gymmet och njöt sen av en god middag.

Jag önskar och hoppas att alla barn får vakna upp friska och glada.
Varför är det alltid någon som ska vara sjuk?:/
Det värsta är oron.
Får se hur många timmar jag kan/får sova inatt.

Ta hand om varandra.
Kram

Av Camilla - 26 februari 2014 13:13

Nu är vi hemma efter en sväng till handen.
Blev inte mer smart, men jag får googla lite.

Sitter och dricker kaffe och äter en stor kaka, mums :)
Sean banan spelas och prinsessan sjunger <3

Vi ska snart gå och hämta pojkarna på dagis.

Får se vad kvällen bjuder på?;)

Ovido - Quiz & Flashcards