Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Camilla - 15 februari 2014 21:01

Vissa beslut är inte lätta och borde inte finnas.
Just nu finns mina tankar på ett jobbigt beslut jag tagit.

Men jag försöker att tänka positivt.
Ibland funkar inte vissa saker just nu och då.
Man får försöka se det positiva i det negativa.
Och det finns ju ingen återvändo med vissa saker.

Nej nu måste jag sluta fundera på det, det gör mig bara ledsen.


Ikväll hade vi lördagsmys och alla va nöjda och glada <3
Vad skulle jag göra utan er mina älsklingar?

Jag hade sån energi i förrgår och massa idéer om livet, nu känns det som att inget kommer hända.
Jag kommer stå kvar på samma ställe.
Varför ska allt kosta så förbannat mycket? :(

Snälla ge mig min positiva energi tillbaka!
Kanske känns allt bättre imorgon när jag fått lite sömn?
Eller så kommer det bara kännas jobbigare ju längre tiden går..?

Vissa saker borde vara förbjudna!

Tack och godnatt.

Av Camilla - 15 februari 2014 10:08

Natten va ok, Alvin har sovit bra men Kevin har varit stekhet :(
Nicole vakna kl 5 och mådde dåligt, nu verkar hon ok.

Alvin sover, N och K spelar och Alfons är på sin första fotbollsträning med Rickard :)

Själv sitter jag här i soffan nyduschad med kaffe och huvudvärk.
Har städat och tvättat hela morgonen.
Och ska snart fortsätta.

Vad gör ni idag?

Ovido - Quiz & Flashcards