Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Camilla - 22 februari 2014 19:50

Alla barn sover efter våran myskväll :)
Med tanke på att två vakna kl 5 och dom andra två vakna kl 6 är det inte så konstigt att dom va trötta.

Efter mellis gick jag och barnen ut i lekpaken, va riktigt skönt ute faktiskt.
Gick in lagom till middagen, och sen valde barnen en film medans jag plockade fram godsakerna :)
Men fy, idag va det inget som va speciellt gott, förutom Marabou oreo.

Snart börjar melodifestivalen, får se om jag orkar titta?
Har känt mig bakis hela dagen idag pga lite sömn, men jag drack ju bara cola igår ;)

Hoppas ni haft en bra lördag?

Kram och godnatt.

Av Camilla - 22 februari 2014 13:38

Nu börjar jag verkligen känna av tröttheten :/
Men det är bara att bita ihop i några timmar till, men jag skulle lätt kunna somna nu.

Blev ett jättebra benpass på gymmet imorse, så träningsvärk lär jag iaf få ;)

Hade lite planer nu på em, men tyvärr verkar inte min Karl va med på det.. Får helt enkelt se vad som händer?
Jag blir rastlös av att mest vara hemma, fast det är ju skönt det med ibland :)

Av Camilla - 22 februari 2014 06:11


Godmorgon, va uppe redan kl 5 ;)
Älskade små pojkar, ni är så morgonpigga.

Igår va jag iväg på tjejkväll.
Riktigt trevligt och kul :)
Vi åt gott, prata massa och pysslade hihi <3
Tack tjejer för en toppenbra kväll, det behövdes!

Va inte hemma förrän halv 1, insåg då att jag glömt portnyckeln :S
Ringde karlns mobil- avstängd, knacka på fönstret-hörde han snarka men vakna inte..
Grannen uppe hörde mig iaf och va snäll och öppnade, tack :)

Har sovit Max 4 timmar, känner mig inte så trött än men har lite huvudvärk.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen blir det gymmet!:)

Ovido - Quiz & Flashcards