Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Camilla - 19 februari 2014 21:17

Hahahaha alltså jag kan inte sluta le åt passet jag va på idag.
Herregud vad folk måste skrattat åt mig och andra som testade det för första gången.

Bodyjam heter det, och ska vara dans?:)
Jag kallar den porrdans, högt tempo HELA tiden, mycket höfter och smekningar på kroppen.
Omg sånt vågar jag inte göra framför andra när jag är nykter, men men nu har jag testat och det gick faktiskt riktigt bra ;)
Men jag tycker fortfarande att det känns pinsamt och larvigt? Att smeka över brösten och låtsas ta på en kille bakom mig haha.

Fast kommer man in i det så kanske man inte tänker så lägre?
Jag lär iaf gå på det igen då det va kul.. Man dansade också , inte bara massa smek och skakning av bröst! ;)

Nu till en annan sak, jag måste köpa nya träningskläder. Får se om jag orkar åka iväg imorgon..?

Dusch, kvällsmål och tack och godnatt!:)

Av Camilla - 19 februari 2014 10:24


Musik, kaffe och soffhäng.

Efter lämning tog jag en promenad ner till c och handlade lite.

 

Jag måste sluta tänka, om allt endå vore lite lättare med saker och ting.

Ge mig vår nu, jag behöver solen och värmen för att få må toppen.

 

Idag är det dags för gymmet igen, ska bli skönt.

Jag har för lite saker att göra, och då börjar jag tänka för mycket fast jag egentligen inte behöver?

 

Har iaf världens träningsvärk idag! =) Underbart!

Hoppas jag hinner med något idag med på gymmet... Får se vad det blir helt enkelt.

 

Ha en fin dag.

 

Av Camilla - 19 februari 2014 05:47

Nu har jag legat vaken sen 4.50 Är trött, men kan inte somna om :/
Har tänkt på massa. Får se om alla barn är friska när dom vaknar?

Hoppas på en likabra dag idag.

Ska gå upp och dricka kaffe nu.
Hoppas ni sovit gott?

Ovido - Quiz & Flashcards