Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Camilla - 16 februari 2014 21:08

Samma som igår.
Men jag lär ju tänka mkt på det ett bra tag.
Tänker sova nu så jag slipper tänka :/

Imorgon är det en ny vecka.
Och jag ska verkligen försöka till 100%.
Nu ska det bli en förändring!

Ibland förstår jag inte hur saker och ting kan bli som dom blir.
Finns det inget stopp?

Nu ska jag försöka tänka på positiva saker så jag får sova gott.
Nu gör det ont.

Av Camilla - 16 februari 2014 18:52

Varför ska det vara så svårt att komma igång?:(
Har ju inte tränat på gym på nästan 4 år :S
Jag kommer inte ihåg hur man gör, vikter man tar osv.. Känner mig som en nybörjare och det känns som att folk kommer titta och undra vad jag gör där.

Fy för att känna sig så osäker, men det gäller väl bara att komma dit? Kan ju inte vara så svårt :)

Har ju längtat efter att få träna igen.
Får se när jag kommer iväg, va påv idag men halvvägs ner till bilen vände jag, för vad skulle jag träna?!

Nåja nästa gång kanske jag iaf kommer ner till bilen haha.

Snart blir det iaf en promenix.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 16 februari 2014 13:18

Det kändes inte sådär som det brukar..
Vet inte vad som händer?
Dags att inse något snart?
Ibland kan man inte råför saker.

Jag behöver sol, det här vädret gör mig så deppig :/

Nu får det snart hända något, är det såhär det ska va jämt?
Folk är så nyfikna och kan aldrig låta folk vara.
Skaffa er ett liv!

Av Camilla - 16 februari 2014 11:52

Idag började morgonen med tjafs/bråk och har fortsatt i samma stil.
Just nu har jag lust att bara gå iväg, få en paus! :(

Inte ens när vi tog på oss och gick ut va det lugnt.
Alfons hade bestämt att han skulle cykla och vägrade gå och bara skrek.
Han går det inte att gå ifrån och vänta in, för han skiter helt i att vi går...
Efter att han skrikit i ca 15 min gav han upp.

Vi tog en kort promenad, mest för att få luft efter alla sjukdomar och gick hem till mamma och fikade.

Nu sover lilleman och det börjar en film som dom andra ska få se på.

Vissa dagar är sämre eller bättre än andra :)
När man får en bättre dag då uppskattar man den riktigt ordentligt efter en sån här dag! ;)

Kram till er.

Ovido - Quiz & Flashcards