Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Camilla - 20 februari 2014 14:25

Jag måste verkligen ordna någon/några träningsvänner.
Jag gillar inte att åka till gymmet själv :/

Så vilka tränar på sats?:)

Av Camilla - 20 februari 2014 09:39

Nu när två precis blivit friska är det dags för nästa :/
Alfons vakna upp och sa att han är sjuk, feber har han.. Får se hur det utvecklar sig?
Han va jätte pigg när vi gick till skolan och busade i snön, så jag hoppas det är något tillfälligt.

Jag har en jobbig känsla i kroppen :(
Vissa saker gör mer ont än vissa tror.
Men jag gillar ju inte att prata om vissa saker tyvärr..

Nu ska jag dricka mitt kaffe i lugn och ro medans lilleman sover ( han vakna kl 5) och Alfons vilar framför tvn.

Jag längtar till imorgon! Ser verkligen fram emot det här.
Det ska bli så kul! :):)

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards