Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Camilla - 4 oktober 2014 20:27

Äntligen ligger jag nerkrupen i sängen.
Idag åkte vi hemifrån kl 7.30 och va inte hemma förrän kl 19.30

Kevin har haft sin första cup borta.
Fyra jättebra matcher spelade dom mot dom som va ett år äldre.
Jag är så stolt över dig min duktiga och fina son <3
Man ser verkligen att du gör det du gillar.

Sista matchen va slut kl 15.10 och då åkte vi till svärfar och hans "fru" :)
Blev både fika och middag.

En riktigt bra och trevlig dag har vi haft <3

Alla barn somnade snabbt idag , och det lär jag också göra.
Jag orkar knappt skriva klart det här inlägget ;)

Sov gott

Av Camilla - 4 oktober 2014 06:20

Godmorgon lördag.
Hur kommer det sig att alla barn fortfarande sover? Det måste va för att vi måste åka om en timme? ;)
Annars är vi alltid vakna den här tiden när vi är lediga.

Men jag ligger kvar och njuter av lugnet i sängen.

Ska snart väcka min man och sen måste vi äta frukost.
Samling kl 7.45

Ha en bra dag mina vänner.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards