Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Camilla - 16 oktober 2014 20:48

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen så jag är pigg imorgon :)

Har haft en jätte trevlig dag idag.
Lite shopping och lunch med mamma, hämtade barnen och gick hem och bakade en paj som jag lovade imorse.

Det blev dagens efterrätt. Visst va den god, men jag är inte så sugen på sånt just nu.
Är mer inne på god sallad och frukter, som grape :)
Kan jag ha c vitamin brist tro?
Men men gott är det.

Många frågar mig om vad jag tror det är för kön på bebisen i magen.
Pga att vi redan har tre pojkar, så blir det första gissningen.
Men här är två bilder, ena från nu och andra när jag väntade Alvin.

V.15 med bebis nr 5.

V 20 med Alvin <3

Vad gissar ni på?
Dom flesta chansar på pojke :)

Så länge bebisen är frisk så är jag nöjd <3

Jag har tröttnat på alla negativa och griniga människor, jag förstår inte hur man orkar va sån.
Bättre att va positiv, det kommer man mycket längre med!:)

Ta hand om er och sov gott.

Av Camilla - 16 oktober 2014 09:37

Idag är jag ledig, och barnen lämnade för att komma in i "vanliga" rutiner igen.
Jag har njutit av en lång god frukost utan stress.

Nu har jag duschat och fräschat till mig. Fy vad jag hatar att känna mig såhär :(
Jag vill känna mig fräsch och fin, men energin finns knappt.

Idag när jag gick från skolan mötte jag en mörkhårig man, och tänkte direkt att det måste va idioten som fotar barnen i skolan.
Jag va inte säker då jag inte sett honom förut och han bara gick mot skolan.
Nu vet jag att det va han!
Jag blir så arg, och kan inte bara släppa det.
Men samtidigt feg då jag inte bara har mig själv att skydda nu, för man vet ju aldrig vad han säger eller gör?

Nu ska jag fixa lite innan jag ska åka iväg en sväng.
Blir så seg av att bara vara hemma en hel dag, även fast det är skönt :)

Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards