Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Camilla - 20 oktober 2014 21:46

Sådär nu är det dags för sängen.
Alla måsten är klara, barnen sover sen länge och jag har tagit mig en lång och skön dusch.

Vilken dag jag haft, ibland undra jag vart jag får all energi ifrån.
När klockan ringde imorse tröck jag av den, jag va så trött.
Har inte sovit så bra och sen är det jobbigt att jobba dag efter man jobbat kväll.

Va upp och kissade två ggr innan kl 00, sen vaknade jag av åskan, Alvin vaknade så jag flyttade över honom, Rocco körde sitt jävla klorace under sängen kl 2 som alltid när han vill ut, sen kom Alfons för att han drömt en mardröm och sen ringde klockan ;)

Idag har jag gått så sjukt mycket i jobbet, och massa trappor har det blivit.
När jag väl slutade trodde jag att jag skulle somna, men när vi va hemma va det bara att börja laga mat och matsäck till Nicole som ska på utflykt imorgon.
När vi ätit åkte jag och lämnade Nicole på baletten innan jag tog mig till gymmet.

Fick till ett jättebra och skönt pass, jag vill verkligen försöka ta mig till gymmet 2 ggr i veckan, men oftast är jag för trött.

Det är faktiskt ingen som förstår hur jag orkar med allt som jag gör och dessutom va gravid med femte barnet.
Det förstår inte jag heller, och jag har aldrig tränat förut när jag varit gravid.

Nu ska jag sova och drömma sött :)

I'm tired.

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards