Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Camilla - 9 oktober 2014 20:22

Nu är det kväll igen, barnen sover och jag ligger fortfarande vaken i soffan ;)

Har nyss vräkt i mig två mandariner, det är ju så gott.

En sak jag undrar, är det fler än jag som står och hulkar när man borstar tänderna?
Varför är det så jobbigt att ens titta på tandborsten nu när jag är gravid igen?

Har tittat runt på vissa bloggar, vissa är så bra och spännande att läsa medans andra mest är en blogg med olika påhopp mot hur människor är.
Jag gillar att läsa lite mer privata saker, och man ska våga skriva om det verkliga livet tycker jag.
Livet är inte alltid en dans på rosor som vissa försöker få oss att tro.

Våga ge positiva kommentarer på bloggar, insta, Fb osv.
Alla behöver få höra positiva saker och det kan man leva länge på.

Jag har också tittat på bilder från sommaren, jag måste erkänna att jag saknar min lite smalare kropp, även fast jag njuter av att magen växer <3
Och vem har sagt att jag inte kan komma tillbaka?:)

I somras.

Och idag <3

Sov gott.
Imorgon är en sorglig dag.
Jag tänker iaf ställa upp på dom i vår närhet och finnas som stöd <3

Ovido - Quiz & Flashcards