Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Camilla - 21 oktober 2014 20:35

Efter lämning imorse tänkte jag nästan bara gå hem och lägga mig i soffan, men det hade slutat med att jag blivit tröttare och seg.

Så jag tog på mig gymkläderna och åkte till gymmet.
Jag saknar att kunna ta i ordentligt, men det är bäst att ta det lugnt.
Det va iaf skönt att träna.

Sen träffade jag på min låtsas pappa i centrum och pratade innan min mamma kom.
Vi gick och åt kebab och pratade gamla minne.
Inte många som har/haft en så tokig pappa som jag :)

Sen hann jag med en fika hos min bästis, det va så länge sen.
Men väldigt trevligt.

Barnen bestämde tacos till middag, så varför inte lyxa till det med tacos en tisdag?:)

Idag när jag va på hm hittade jag massa kläder som jag önskar mig när jag fyller år.
Det är ju "bara" 16 dagar kvar :s lite ångest att fylla 28 år..

Önskar mig det här snygga linnet!
Jag älskar verkligen den rosa.

Idag har jag haft en bra och trevlig dag.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards