Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Camilla - 10 oktober 2014 16:23

Nu ska jag sitta ner i 5 min!
Försöka få i mig några klunkar kaffe och bara sitta.

Fröbrödet står i ugnen, fem barn leker här hemma med olika saker, en ny maskin tvätt är igång.

Själv försöker jag fundera på vad vi ska äta till middag?!
Jag har tröttnat på att laga mat som passar ALLA, nästan alltid någon som gnäller.
Själv skulle jag kunna leva på olika sallader med tillbehör varje dag.

Den här huvudvärken jag haft i några dagar gör mig lite orolig, för jag brukar aldrig ha ont i huvudet annars, och nu går den ner till nacke och axlar och exakt hela huvudet :(

Jag önskar att man kunde ringa hem en massör som kunde komma varje kväll och knåda mig.

Ha en fin kväll, dagen har bestått av både kärlek och sorg.
Ta hand om varandra medans ni kan <3

Ovido - Quiz & Flashcards