Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Camilla - 28 oktober 2014 18:41

Nu sitter jag i soffan med mina ny badade barn och ser bompa och dricker mitt lyx kaffe :)
Igår kom jag äntligen på att jag ska testa nescafe och det går att dricka!

Jobbade enda till klockan 16 idag, hämtade alla barn och lagade mat direkt när vi kom hem.
Nu har jag bara tvätten kvar som jag måste hänga och betala räkningar, men det kanske jag orkar efter mitt kaffe :)

Imorgon är jag fortfarande obokad och jobbar bara till halv 2, det är skönt att sluta tidigare ibland.

Jag är så glad att jag får höra så fina och bra saker om mig själv varje dag.
Jag tycker själv inte att det strålar om mig, men nu är det väldigt många som sagt det. Och det är bara en positiv sak jag fått/får höra :)
Jag är väldigt bra på väldigt mycket!

Men en sak jag har svårt för är folk som måste tävla om ALLT, folk som är negativa och folk som inte är ärliga.

Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards