Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Camilla - 8 oktober 2014 19:11

Jaha det blev en kort vecka på jobbet för mig.
Inget jag valt, men ibland kommer saker emellan.

Idag har jag gått så sjukt mycket, jag önskar att jag hade en stegräknare så jag faktiskt kan veta hur långt jag gått vissa dagar.

När jag kom hem blev jag serverad en islatte :)
Vem behöver en Karl?
Jag har en som gör barn med mig och en som serverar och dricker kaffe med mig ;)

Alla barn och jag har tagit ett skönt bad och nu ligger vi på soffan.
Snart dags för barne att sova.

Själv ska jag se på "halv 8 hos mig" innan jag sover.

Men nu ska jag först dricka min kopp te med massa citron och honung och använda min värmekudde!

Ibland känns det som att jag bara ger och ger, men aldrig får något tillbaka från vissa.
Känns inte alls kul.

Har fått lite massage av min prinsessa <3

Ta hand om varandra och sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards