Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Camilla - 12 oktober 2014 11:11

Idag tror jag att vi alla är slut efter några intensiva dagar.

Alvin vaknade redan halv 6, men vi låg kvar i sängen till kl 7 när Kevin vaknade.


Sen mumsade vi frukost innan barnen delade upp sig och lekte/pysslade med sina saker.
En väldigt lugn morgon :)

Jag, Nicole och Alvin har tagit en lång dusch, jag blev inte piggare :/

Nu sover Alvin, Nicole och Alfons ser på film och Rickard och Kevin är på träning.

Nu ska jag försöka dricka min islatte innan vi ska måla lager nr två på våra naglar, jag och Nicole :)

Får se om vi orkar göra något alls idag?
Finns en sak som vi skulle göra, men det blir sån stress.
Och idag orkar jag inte alls med stress.

Jag försöker ställa in mig på att orka jobba imorgon.
Varför får jag så ont i huvudet framåt kl 10 varje dag?:(

Ha en bra och skön söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards