Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Camilla - 15 oktober 2014 20:49

En dag hemma med Lilleman idag med.
Vi har mest suttit i pojkarnas rum och lekt och hunnit städa.

Idag har jag bara haft mina barn hemma, vi lyxade till det med god fruktsallad innan vi gick på svampjakt.
Kevin har verkligen ögon för svamp :)

Mina fina älsklingar <3

Kevin rensade svampen när vi kom hem och Nicole räknade dom ;)

Barnen sover sen länge och jag har precis lagt mig i soffan.
Jag saknar min energi :(

Jag hann färga håret när Alvin sov.
Alltså jag tycker rött är fint och jag färgar ofta håret lite rödare på hösten, men jag tycker att rött hår ofta ser smutsigt ut efter ett tag.
Och jag orkar inte färga håret rött varannan vecka för att va nöjd ;)

Det blev mörkare, men perfekt färg!

Glöm inte att ta hand om varandra och ge kärlek.

Ibland önskar jag att jag kunde radera vissa saker från mitt huvud.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards