Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Camilla - 3 januari 2015 20:01

En väldigt intensiv men trevlig dag.
Va i sporthallen redan kl 8 imorse och hejade på när Kevin spelade mot Hammarby första matchen.
Dom vann alla 4 matcher, så duktiga va dom.
4-0, 5-0, 6-2, 3-1.

Det är lite skillnad nu när dom får möta barn i samma ålder.

Fina och duktiga Kevin <3

När cupen va slut lagom till lunch fick vi med oss Kevins kompis hem.
Efter lunch va vi ute en stund i det fina vädret.

Mamma bjöd på middag idag, lyxigt värre.
Oxfilé, entrecote, hasselbackspotatis, sås och sallad.
Hon hade också köpt ett alkoholfritt vin till mig :)

Mums!

Jag stod för efterrätten som jag gjorde efter lunch.
Den uppskattades :)

Nu ska jag ligga här i soffan och se om det börjar någon bra film?
Ofta börjar dom kl 21 och då hinner man ju somna innan den är slut ;)

Hoppas ni haft en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards