Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Camilla - 21 januari 2015 20:57

Nu är det dags att sova, bara jag och lilla sparven i magen som är vakna <3

Nu när jag bara har 5 arbetspass kvar känns det endå rätt nära.
Veckorna går så fort och jag längtar så mycket <3

Jag gjorde ett test förut ang kön.
Jag ska ju alltid gissa och jämföra med dom andra :)
Vi får se om det testen stämmer?
Och enligt två test som man kan göra på en internet sida är det samma kön.
Jag längtar så mycket och är sååå nyfiken.

V. 29
Vad är det för liten sparv där inne? <3

Av Camilla - 21 januari 2015 20:08

Svärmor va på plats tidigt imorse, så vi avlöste varandra.
Blev jobb till kl 16, och på vårat apt bjöds vi på tårta :)

Väl hemma har jag lagat mat och sett bompa med barnen.
Nu sover dom och jag ligger i ett varmt bad, det behövs efter min jobbdag.

Sen är det dags att krypa ner i min sköna säng, och jag hoppas verkligen att ingen vaknar lika tidigt som idag.

Blir vab på förmiddagen imorgon, men jobb 12-16 då min underbara mamma ställer upp igen <3

Sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards