Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Camilla - 25 januari 2015 20:20

Fy säger jag bara för illamående, antar att gravid illamåendet kommit tillbaka sista veckorna.
Och det är mest till kvällen som jag mår illa.
Ska försöka få i mig lite kvällsmål nu innan jag lägger mig, men inte ens apelsin är jag sugen på?:(

Jag har säkert träningsvärk imorgon efter allt dansande idag med Nicole ;)
Vi har tävlat i just dance, och jag är inte så smidig längre haha.
Men kul har vi haft.

Klockan är ställd och jag hoppas allt går som det ska imorgon, alltså ingen vab.

Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar!:)
Tänk vad tiden går fort.

Min stora kille har tappat sin fjärde tand idag också, så jag måste komma ihåg att lägga dit en peng också. Det är väldigt viktigt, för sist glömde jag bort det :s

<3

Av Camilla - 25 januari 2015 14:50

Nu blir det äntligen lite kaffe och färg på naglarna.
Tre av barnen badar med nya skummet och karln och äldsta sonen är på kalas.

Efter frukost va vi ute och lekte i snön innan vi åkte upp till handen.
Donken och handling av present.
Jag släppte bara av dom på kalaset och åkte vidare.

Haha jag fick Kevin att ha haklapp (iaf en stund) när vi skulle äta ;)

Den åkte snabbt av när jag tog upp min telefon för att fota haha.

Hämtade ut ett paket och handlade till middagen.
Nu tänker jag bara ta det lugnt här hemma :)

Lilleman är feberfri än iaf, får se om den kommer tillbaka ikväll igen?
Varför får han bara feber till kvällen?

Usch vad mycket skit det går nu.
Nu vill jag ha friska och pigga barn.

Ha en bra eftermiddag.
Bye

Ovido - Quiz & Flashcards