Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Camilla - 7 januari 2015 20:45

Imorgon är det dags för Mvc igen och jag är så nyfiken på mitt järnvärde, för jag är så sjukt trött nu igen.
Vi får se :)
Sen måste jag få gissa mig till kön med hjälp av hjärtljuden.
Med dom andra barnen har det alltid stämt.
Nicole låg alltid över 150 och pojkarna har alltid legat under 150.
Förra gången låg lilla bebisens slag på 150, men bm kunde inte sitt jobb tyvärr.

Men lite skillnad är det på hur magen är nu om jag jämför med när Alvin låg där i.

V.27 med Alvin.

V 27 med lilla bebis.

Själv tycker jag att magen är mindre än den varit med pojkarna i samma vecka, men kroppen ändras ju :)
Tror dock att vikten är mer.

Nu är all hästlukt borta här hemma iaf, jag har tagit en varm och skön dusch och smort in mig med mitt body butter som luktar satsumas, mums.
Kläderna hänger på tork.

Nu har jag ställt klockan så vi kommer upp i tid imorgon.

Va nyss in och såg att jag redan har sällskap i sängen <3
Tänk att du fyller 2 år nästa vecka.

Av Camilla - 7 januari 2015 19:20

Det blev en lugn förmiddag, barnen va ute tills det va dags för lunch.
Efter lunch hämtade vi dom små och åkte vidare till stallet.

Och alla som känner mig vet att jag absolut inte är en häst tjej ;)
Visst dom är fina och det är kul att rida ibland, men att borsta, fixa och hästlukten kan jag stå över ;)
Men jag vågade hålla i den busiga nafsande hästen en stund iaf haha.

Alla barn fick rida och tyckte det va kul som vanligt :)
Alvin vågade också och han "hoppade" tydligen med "Molle", hästen heter Mulle och är 4 år.

Dom hjälpte även till att mocka bajs.

Svärmor med barnen <3

När vi kom hem va barnen ute i backen medans jag lagade mat. Kan säga att det smakade riktigt gott med lasagne efter timmarna ute, och alla åt som hästar :)

Nu är alla ny duschade och våra hästkläder är i tvättmaskinen.
Barnen ska sova nu och själv ska jag lägga mig i ett bad när barnen somnat.

Kram

Av Camilla - 7 januari 2015 10:44

Ja ibland verkar allt så bra utåt sett.
Bara man ler så kan man lura folk.

Just nu skulle jag kunna skriva mycket om negativa saker, men en del gottar sig så mycket i när andra mår dåligt så jag låter bli.

Hade jag möjligheten hade jag bara legat i sängen eller soffan hela dagarna.
Jag är bara så slut på alla sätt.
Det är tur att livet måste fortsätta och att jag har alla måsten.

Ta hand om er och varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards