Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Camilla - 24 januari 2015 19:50

Idag har vi haft släktkalas för våran 2 åring, eller släkt kan jag väl inte skriva då det är flest vänner som grattar våra barn.
Av släkten så är det min mamma och Rickards pappa med tjej, vi är glada att ni bryr er om ALLA våra barn och inte bara några <3

Trevligt som vanligt va det :)

Alvin fick fina saker som vanligt och har haft en bra dag, trots att han åkt på hög feber nu :/

Nu har vi varit sjuka bra länge, någon sorts magsjuka och feber.
Jag önskar bara att bacillerna försvinner snart!

Efter kalaset tog vi oss en skön promenad innan vi lagade tacos.
Lilleman sover och snart ska dom andra också sova.

Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag?

Nu är det skönt att slappa i soffan :)

Ovido - Quiz & Flashcards