Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Camilla - 10 januari 2015 13:59

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag byter om och åker till jobbet.

Hoppas snön håller i sig nu så att det har hunnit komma lagom till imorgon, så barnen kan åka stjärtlapp och bygga gubbar :)

Idag har jag haft hela förmiddagen själv med Alvin.
Han ville gå ut så vi va ute en bra stund, innan vi fick hjälp av mamma och Nicole så vi kunde kasta lite grovsopor.

Nu har jag satt på mig lite maskara så jag slipper skrämma alla tanter och gubbar ikväll ;)

Ha en bra kväll i snön.

Av Camilla - 10 januari 2015 11:38

Min allergi gör mig galen :/
Kliar i ögon, näsa, jag hostar då det satt sig på andningen.
Och medicin får jag ju inte äta som gravid.
Hoppas, hoppas verkligen att det ger med sig snart. Har varit såhär i några dagar och det gör mig så trött :/

Jag skulle behöva min ledighet nu så jag orkar med allt.
Men jag får väl lära mig att leva med det här, för medicin lär jag inte kunna äta på bra länge iaf då jag tänker amma igen.

Jag behöver sol, värme och april nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards