Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Camilla - 19 januari 2015 21:05

Vi har haft en bra och lugnt dag idag.
Barn som har lekt bra och vi har haft trevligt hela dagen.

Pojkarna sover sen 1,5 timme och Nicole sen kl 20.
Jag gillar att ha rutiner, och tycker inte att barn ska va vakna för länge när det är skola och dagis.

Själv har jag tagit mig en skön dusch och ätit en apelsin i vanlig ordning :)
Nu ligger jag i min sköna ställning insmord i olika krämer och halvtittar lite på tv.

Sov gott och ta hand om varandra .

Av Camilla - 19 januari 2015 09:03

Det känns som att nästan varje måndag innebär vab, men tur är väl det att det inte stämmer. Men 2 måndagar efter varandra känns inte bra.

Är hemma med äldsta och yngsta pojkarna idag.
Det är så lugnt med "bara" två barn hemma, eller vad säger ni som har fler än två barn?

Jag ska inte klaga för jag kan dricka mitt kaffe i lugn och ro :)

Nu har jag kommit in i en jobbig period igen, är så sjukt trött och känner mig så ful. Jag gillar inte dessa perioder.
Jag vill ha vår, värme, sol, och solbränna, lite solblekt hår och snygga kläder.
Så jag har verkligen något att längta till, för det är inte många veckor kvar tills dess :)

En sak jag ska göra när jag jobbat klart är att fixa mina naglar iaf, för såhär vill jag inte ha det i fler veckor.

Jag har också kommit på en rutin jag tänkt ha på mina "lediga" tjockis dagar :)
För jag ska minsann inte bli som jag känner mig, alltså latare.

Ha en bra måndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards