Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Camilla - 9 januari 2015 21:27

Det slog mig nyss att jag "bara" har 3 v kvar att jobba idag.
Sen ska jag bara ta hand om mig själv och ta det lugnt dom sista veckorna.

Jag är så nyfiken på om den här bebisen följer 3/4 barn och föds mellan v 37-38 eller ligger kvar till v 40 som Alfons gjorde.
För veckorna går fort.

Vi har fortfarande inte köpt vagn, säng eller bilstol :s
Sen får vi se hur vi gör med bil också, vi får ju plats, men får vi plats med en liggvagn?

Det är sånt jag får ordna med sen när jag är ledig.

Fredagsmys med mannen nu, jag smygstartade ju med barnen så nu ligger jag bara och tittar på :)

Varför blir jag så illamående av sötsaker?:(

Sista gångerna vi har haft fredagsmys har jag delat upp chips och ostbågar i muggar till barnen, det har funkat jätte bra och vi slipper allt stök när det bara står två skålar på bordet.

Imorgon blir det kvällsjobb, hur ska jag orka jobba till kl 22?!;)
Jag som är så trött redan kl 19.
Men det går nog bra.

Får en lugn morgon med familjen iaf :)

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards