Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Camilla - 1 augusti 2014 21:28

Nu har jag krupit ner i sängen.
Det va länge sen som jag frös och behövde två täcken, men det behövs nu.

Hela eftermiddagen har jag möblerat och städat, varför får man såna ryck ibland?:)
Men stark är jag som klarat av att bära och flytta alla möbler helt själv.
Nu är det bara bäddsoffan som måste kastas.. Det är nästa projekt.

Jag hoppas alla barnen får sova gott inatt i sina nya rum, och även jag :)
Det är bara Nicole som har kvar sitt rum.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 1 augusti 2014 07:45

Nu har jag och barnen varit busiga och ätit frukost framför tvn :)
Oftast orkar jag inte med allt kladd och smulor som blir.

Fick sällskap av mamma också, kaffe och presenter fick vi då hon varit iväg.

Just nu kan jag inget mer än att sucka åt vissa människor.

Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards