Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Camilla - 29 augusti 2014 20:23

Efter en lång arbetsvecka med längre dagar är det så skönt att få va ledig i helgen.
Hämtade mina älsklingar direkt när jag slutat.
När vi kom hem lagade jag mat, satte igång tvättmaskin och plockade disken för att komma ikapp lite.
Blev tunnbrödsrulle till middag idag, och alla åt bra.
Sen tog jag och lilleman ett bad innan dom andra fick bada.
Efterkommit man köpt fredagsmys så serverades det framför "frost", allas favoritfilm :)

Inte helt lätt att få med hela familjen på bild, men såhär såg kvällen ut <3

Nu ligger jag i soffan, barnen sover och det gör jag med snart.
Min röst är paj :( det låter som att jag svept en flaska whisky och rökt typ 3 paket cigg haha, otroligt vackert ;)

Ibland är det jobbigt att ha hemligheter ;)
Men ibland blir det så.

Hoppas ni haft en lika bra och mysig kväll som vi haft?

Kram.

:(

Av Camilla - 29 augusti 2014 10:57

Blä jag mår inte alls bra nu, va rätt pigg imorse men nu skulle jag kunna ligga i soffan hela dagen.

Men jag ska försöka att klara av hela jobbdagen. Vilken tur att det är helg snart.

Ser fram emot september med kalas, lite "möten" osv :)
Det här kommer bli bra.

Man måste försöka att vara positiv, det är mycket lättare så.

Ha en bra fredag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards