Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Camilla - 18 augusti 2014 20:17

Fy nu mår jag inte bra, påväg att bli sjuk eller något annat?
Orkar jag vänta?

Önskar att jag låg hemma i sängen just nu, men ibland kommer saker emellan.

Ibland måste man väl ha lite tur?
Jag önskar mig lite tur nu.

Ha en bra kväll.

Av Camilla - 18 augusti 2014 12:19

Jaha och nu blev jag helt ledig.
Bäst att försöka njuta av egentid, men jag blir så rastlös.

Va med Nicole en timme i skolan innan jag gick till Kevin, och han fick bara va kvar till kl 11.
Hann hem en sväng innan jag hämtade honom, och nu gick han till mamma.
Ska snart gå och hämta Nicole igen.
Stackarn såg när jag och Kevin gick hemåt och sprang ledsen till mig och ville hem :(
Fröknarna hade inte märkt att hon gick heller..
Hoppas verkligen att hon lugnade sig och får ha en bra dag i skolan<3

Jag är så sjukt trött, men sova middag är inte min grej om jag inte ammar ;)

Nu ska jag lyssna lite på musik och dricka lite kaffe.

Tänk att du börjar i klass 1b som jag också gjorde för 21 år sen <3

Ovido - Quiz & Flashcards