Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Camilla - 17 augusti 2014 22:12

Såg en jättebra film som slutade nyss. Red 2 heter den.
Jag som höll på att somna redan innan :)
Det gick inte att somna till den här filmen, fast jag fick ju ändra ställning ofta för att hålla mig vaken.

Nu ska jag sova gott, är slut på alla sätt :)
Godnatt

Av Camilla - 17 augusti 2014 19:45

Nu så, barnen har lagt sig så dom är pigga imorgon då skolan börjar.
Själv väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den.

Varför är jag så dunder allergisk, täppt och har hjärtklappning? :(
Har inte ens tid att gå till doktorn förrän kanske om två v.

Ha en bra kväll och sov gott :)

Av Camilla - 17 augusti 2014 10:02

På riktigt det här är jobbigt, jag blir bara så jävla arg på folk som ska skylla allt på alla andra jämt!
Och jag kan inte bara låta det va för just nu är jag så arg att jag skulle behöva köra ett hårt och tungt jävla pass på gymmet eller göra något annat som får bort all negativ energi!!!

Vilken tur att jag måste dölja min ilska och va trevlig för då kanske jag har lugnat mig snart.

Låt mig va!

Ovido - Quiz & Flashcards