Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Camilla - 4 augusti 2014 21:17

Nu är allt klart för ikväll.
Barnen sover, tvätten är hängd, jag är duschad och ligger i sängen.

Idag har jag fått höra så många fina saker, jag är så glad att det finns så snälla människor <3
Jag fick höra så fina saker om mig själv och om mina barn, och det kändes bra.
Jag tog åt mig helt enkelt.

Vi va på stranden från kl 9-13.30, sen handlade vi lite frukt och åkte hem.
Hemma har vi tagit det lugnt på baksidan, vattenleken fortsatte där :)
Sen badade alla barn och vi åt tacos som dom beställt.

Vissa saker kan man inte styra över även om man önskade.

Kram och godnatt

Av Camilla - 4 augusti 2014 19:52

Just nu är jag så arg, och ilskan blir bara värre!
Vilka jävla idioter det finns!

Ska snart ta en dusch och lägga mig i soffan, och försöka tänka på annat innan jag somnar.

Av Camilla - 4 augusti 2014 09:50

Fick nyss höra att det ska bli årets varmaste dag , och det passar ju perfekt att vi är på stranden.
Får passa på nu för på onsdag är det dags att gå tillbaka till jobbet igen.

Ska bli lite skönt med rutiner igen och inte va med varandra dygnet runt.
Barnen behöver aktiveras mer märker jag, det tjafsas om typ allt nu..:/
Men den här semestern är den bästa på bra länge och vi njuter av det fina vädret <3

Nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av barnen och vädret.

Ta hand om varandra.

Tänk om det du skrev stämmer?!:)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards