Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Camilla - 14 augusti 2014 20:51

Jag älskar känslan när energin är tillbaka, det mesta rullar på och är så bra det kan vara :)
Jag känner mig glad och nöjd.

Fick till ett jätte skönt pass på gymmet med Jonna! Härligt att vi båda har lite rolig humor? :) eller så känner hon sig tvungen att skratta åt mina saker jag säger haha.

Nu behöver jag bara en sak så är jag helt nöjd :)

Tack och godnatt.

Tack för att du smygfotar mig på gymmet Jonna ;)
Jävligt snygg känner jag mig haha.
Du får tillbaka!;)

Av Camilla - 14 augusti 2014 18:17

Oh det tar på krafterna att börja tidigare och jobba senare när man inte är van.
Men jag har ett trevligt "uppdrag" :)

Imorgon är jag iaf ledig, ska bli skönt.
Men jag ska ju med till fritids, så jag är inte direkt ledig ;)

Jag skulle kunna somna nu, men jag ska ladda med kaffe så jag orkar med gymmet :)

Ovido - Quiz & Flashcards