Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Camilla - 24 augusti 2014 16:51

Vi har haft en väldigt lugn söndag.
Har hunnit med en till tur till Konsum för att handla det som saknades till middagen.

Nu har jag legat i Kevins säng bra länge och tittat på när pojkarna leker, Nicole spelar bra musik för mig med sin Iphone :)

Nu måste jag orka resa mig och laga lite mat.
Idag blir det wook, så det innebär nog att det bara är jag som äter med god aptit.

Måste komma på lite nya maträtter nu igen, allt känns så tjatigt.

Vissa saker gör mig så förvirrad.
Men man lever bara en gång ;)

Kan man sluta att vara impulsiv? Eller är man det hela livet?

Ha en mysig kväll :)

Av Camilla - 24 augusti 2014 11:04

Idag har vi haft en lugn morgon.
Åt god frukost, barnen har sett på film, jag satt på golvet och lekte med Alvin.
Sen gick vi till Konsum och handlade lite.
Rickard och Kevin åkte iväg, Nicole följde med sin mormor, och jag och dom två små hade fruktstund innan det va dags för Alvin att sova middag.

Så nu ligger jag här i soffan med en skvallertidning och vilar :)
Alfons ser på "Alfons Åberg".

Time Will tell.

Kram på er.

Av Camilla - 24 augusti 2014 06:15

Det va länge sen jag hade en sån här jobbig dröm :/
Och jag kan inte sluta tänka på den, helt sjuk dröm egentligen.
Hoppas verkligen inte att det är en sanndröm.

Idag sov vi iaf till halv 6 och inte halv 5.
Imorgon när jag är ledig ska jag bara vara hemma och slappa, det behövs!
Min första lediga dag på länge.

Får se vad vi hittar på idag?

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards