Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Camilla - 10 augusti 2014 18:53

Så va den här dagen också snart slut.
Jag, Nicole och Alfons ligger mätta i min säng och dom ser bompa, Alvin har lagt sig och Rickard och Kevin ser matchen.

Middagen bestod av grillad kycklingfilé, potatissallad, sallad och olika såser, riktigt gott!:)

Idag har jag hunnit med hela 7 maskiner tvätt, jisses vad mycket jag hittar att tvätta bara sådär haha.
Väntar på sista tvätten nu och sen lär jag somna.

Har också hunnit med att baka kakor, dom uppskattades av hela familjen.
Lite lyxigt söndagsfika, det behövs ibland.

Hoppas ni också haft en bra dag?
Kram och godnatt.

Av Camilla - 10 augusti 2014 10:57

Imorse efter frukost tog vi en skön promenad, barnen cyklade och vi gick.
Dom hittade ett äppelträd där dom plockade lite äpplen också.

Vi va ute i nästan två timmar, när vi kom hem cyklade Rickard med Kevin till träningen, Nicole gick hem till sin mormor, Alvin somnade och Alfons ville se på film.
Så nu sitter jag med min skvallertidning och cappuccino i soffan och har min egentid.

Av Camilla - 10 augusti 2014 06:31

Imorse väckte lilleman mig kl 4.50, vi låg kvar och myste i sängen till kl 5.30 sen hade han fått nog :)
Själv hade jag kunnat sova längre fast att jag somnade tidigt igår.

Nu sitter vi i soffan, jag med min tekopp och Alvin med sin mjölk.
Hoppas dom andra vaknar snart för jag är jätte hungrig.

En del saker är lite jobbiga att vänta på :)

Ovido - Quiz & Flashcards