Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Camilla - 6 augusti 2014 19:42

Godkväll.
Första arbetsdagen är slut och jag halvligger i soffan rätt slut :)
Blev en annorlunda dag på jobbet, då jag tagit hand om barn istället för äldre, men det har varit en jätte trevlig dag. Tänk vad världen är liten.
Jobbade ända till kl 15.45 så det blev racerfart för att hämta mina älsklingar <3
Egentligen va passet till kl 17, men jag vill inte låta mina barn gå så länge :/

Alla verkar ha haft en toppenbra dag och som jag saknat dom idag.
Hann även köpa namnsdagspresent till min fina Alfons som har namnsdag idag, och självklart fick dom andra också en present :)
Jag kan inte låta bli att skämma bort dom <3

När alla barn va hämtade mötte vi karln och handlade, sen grillade vi och barnen duschade,
Alla pojkar sov kl 18.30, en trött första dag.

Jag känner mig så glad!

Sov gott mina vänner.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards