Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Brr

Av Camilla - 12 augusti 2014 20:15

Har nu lagt mig i soffan.
Barnen är lagda och tvätten är klar, så nu kan jag slappna av.
Det är jobbigt att ha så många "måsten" som jag har, även om jag försöker släppa lite på dom :)

Jag är så sjukt allergisk nu, fy vad jobbigt det blir ibland och jag fryser.
Hoppas jag inte blir sjuk.

Imorgon jobbar jag min vanliga tid, att jobba till kl 16 känns sent när jag brukar sluta kl 15.
Och imorgon är jag i Vh, så lite sovmorgon kanske jag kan ta ;)

Sov gott mina vänner.

Av Camilla - 12 augusti 2014 14:57

Vad är det egentligen för fel på vissa?
Jag blir så arg på saker och kan inte bara lämna allt bara för att det inte passar att hjälpa till längre.
Är det så svårt att säga ifrån?
Tydligen..

Ovido - Quiz & Flashcards