Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Camilla - 5 augusti 2014 20:25

Sista kvällen på den här semestern då.
Väskorna är packade och barnen iallafall pojkarna somnade i bra tid så dom är pigga första dagen.

Nu har jag precis duschat och lagt mig i soffan.
Får se vart jag hamnar imorgon?

Undrar om jag vaknar av Alvin eller klockan imorgon?:)
Chansar på klockan, för semestern är ju slut haha.

Är det någon mer som tycker stubb på benen är sjukt jobbigt?
Eller skägg som barnen säger ibland haha.
Men jag kan knappt sova om jag har lite stubb, har jag det måste jag sova med pyjamasbyxor.
Och just nu är det ju så varmt så jag undviker helst både byxor och stubb.
Vilka problem va?;)

Nu är det dags att se lite på tv innan jag somnar.

Godnatt.

Av Camilla - 5 augusti 2014 11:07

Ryggen pajade när vi skulle gå ut, nu öser regnet ner och det blixtrar och Åskar.

Vi får göra det bästa av den här dagen.
Laga god mat och baka lite kakor ;)

Hoppas jag kan jobba imorgon? Kanske måste ringa jobbet och fråga vart jag ska va..

Av Camilla - 5 augusti 2014 07:14

Godmorgon.
Dom sista dagarna har Alvin vaknat ca 5.15 igen, så han har nog redan ställt in sig på vanliga rutiner igen.

Idag ska vi nog inte göra så mycket, kanske ta en liten cykelpromenad?
Nu önskar jag att jag hade en stol som Alvin kunde sitta i, men jag får väl köpa en?

Sen måste vi plocka ihop kläder som ska med imorgon och fixa väskor osv.
HUR ska jag hinna i tid till jobbet imorgon?!:)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards