Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under januari 2015

Av Camilla - 1 januari 2015 20:12

Det blev en jätte trevlig och mysig kväll igår hos familjen Rantanen.
God mat, prat, lite spel och skratt.

Halv tio åkte vi hem då alla barn blivit så trötta.
När vi kom hem va 3/4 barn ute en sväng med Rickard och smällde raketer, Kevin kom snabbt in då han tyckte det lät för mycket.
Han somnade snabbt bredvid mig i soffan.

Det här med nyårslöften är inte riktigt min grej, men en sak ska jag försöka göra.

Klockan ringde kl 6 imorse och jobbet kallade.
Tyvärr är jag ingen superwomen :/
Efter en jobbig förmiddag trodde jag att ryggen skulle gå av, och fick ta min egna bil till mina sista ärenden för att orka.
Klockan 14 gick jag hem :/
Nu tänker jag va hemma någon dag och vila, jag ska orka med alla barn jag har och även allt runt omkring.

På eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt, alla har varit trötta.
Som sagt mina barn tar inte sovmorgon bara för att dom får va vakna länge, så redan innan kl 19 sov alla små pojkar.
Nicole orkade va vaken till 19.45

Nu har jag tagit mig en dusch och ligger på soffan.

Sov gott och ta hand om varandra.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards