Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Camilla - 2 november 2015 13:36

Vilken mysig helg jag haft med mina barn och man med för den delen.

Igår bestämde jag att vi skulle åka och bada. Så efter frukosten packade alla en varsin väska och gjorde sig klara snabbt :)

Allt gick så bra, men efter en stund kom det så mycket folk.
I 2 timmar hann barnen leka av sig i vattnet, Cornelia fick också bada en stund såklart <3

Som jag älskar er min tokiga stora familj.

På eftermiddagen fick vi sällskap av familjen rantanen, mitt i strömavbrottet ;)
Dom fick visst vänta en stund på kaffet haha.

Blev en liten promenad innan middagen.

Idag har jag träffat Jennie och lilla Emil och hunnit med ett litet träningspass när min lilla busunge väl somnade ;)

Nu ska jag hänga upp tvätten och vänta på Kevin innan vi går till dagis och sen skolan för att hämta Nicole som gärna ville äta mellis där ;)
Många viljor. Jag tackar för vardagsmotionen iallafall.

Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards