Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Camilla - 17 november 2015 21:54

Ni som känner mig vet att jag ofta blir rastlös även fast jag kan va jätte trött.
Så efter att vi lämnat skolbarnen fick jag ett ryck att flytta in Alvins säng till Alfons rum. Det blir som en liten våningssäng med deras sängar nu :)

Jag som trodde det skulle va lätt?! Nej jag fick montera ner sängen och hålla på lite då det är ett litet rum.
Men det blev så bra och pojkarna blev så glada över sin lilla myshörna dom fick <3

Kaos!!

Jag passade på att rensa mer av deras saker när jag endå va igång :)
Det har jag verkligen blivit bra på, att rensa! (Inte min bästa sida tyvärr).

Under tiden jag fixade så hade Alvin smugit ut i köket och tagit majskrokarna som han satt och mumsade på ;)
Lilla busiga älskling <3

Eftersom både Alfons och Alvin fick va lediga idag så fick dom bestämma lunch.
Donken blev det... Varför gillar nästan alla barn deras mat?!
Jag är så less på den maten.

Två underbara barn <3

Min lilla busiga tjej har lärt sig att ställa sig i stolen nu, så nu måste jag sätta fast henne så hon inte ställer sig upp i den.

Nu är det dags att sova som mina 5 små älsklingar gör <3

Godnatt.

Av Camilla - 17 november 2015 06:45

Godmorgon, sitter här i köket och bara njuter av lugnet en stund.
Cornelia sover efter en jobbig natt, och dom andra fyra sorterar leksaker för Nicole och Kevin ska tydligen möblera om i sitt rum idag?!:)

Jag minns själv hur jag va när jag va liten, möblerade om varje vecka. Så det har Nicole fått ifrån mig :)

Snart är det dags för frukost och sen ska skolbarnens matsäckar fixas klart.
Jag är glad att jag fick till det med deras pannkakor igår trots att jag hade en väldigt ledsen liten tjej.
Jag fick helt enkelt bära henne på höften och laga pannkakor, vilken tur att jag är så stark (om inte annat blir jag det) haha.

Nu måste jag störa barnen i deras lek, varför måste det alltid va så när dom faktiskt leker så fint?!

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards